Front-Office si Back-Office

Front-Office si Back-Office
Front Office si Back Office

SUSŢINEM ACTIVITATEA CLIENTULUI

  1. Front Office

 

Secretariat:

 

  • Întocmirea și ținerea la zi a registrului de intrări – ieșiri (electronic);
  • Primirea, înregistrarea și repartizarea corespondenței;
  • Ridicarea și expedierea corespondenței;
  • Ținerea registrelor de control;
  • Preluarea informărilor/abordărilor telefonice când se solicită aceasta;
  • Tehnoredactarea de documente;
  • Asigurarea traducerii documentelor în și din mai multe limbi străine;
  • Scanarea și/sau copierea documentelor;
  • Întocmirea și transmiterea adreselor de comunicare comerciale (nu de negociere comercială);
  • Evidența relațiilor comerciale

 

Gestionarea derulării relațiilor comerciale cu terții;

 

  • Comunicarea obligațiilor de plată și scadența acestora;
  • Optimizarea, sistematizarea relațiilor cu terții;
  • Selectarea optimă și economică a furnizorilor de utilități (internet, telefonie mobilă, întreținere hardware-software, securitate datelor etc.);
  • Crearea și punerea la dispoziție a unor proceduri și reguli create și adaptate specificului activității pentru gestionarea anumitor activități și informații.
  1. Back Office

 

Bancare:

 

  • Efectuarea plăților bancare prin internet-banking;
  • Negocierea celor mai bune comisioane;

 

Comerciale – relații cu terții:

 

  • Transmiterea de informații financiar-contabile;
  • Comunicarea obligațiilor de plată și scadența acestora;

 

Contabilitate primară:

 

  • Întocmirea documentelor de contabilitate primară;

 

Declarative:

 

  • Întocmirea și depunerea în termenul legal a declarațiilor fiscale;

 

Politici și proceduri contabile:

 

  • Suport pentru întocmirea politicilor și procedurilor contabile;

 

Statistice:

 

  • Transmiterea datelor statistice;

 

Personal/Resurse umane:

 

  • Întocmirea Regulamentului de ordine interioară;
  • Întocmirea organigramei firmei;
  • Întocmirea fișelor de post;
  • Comunicări la angajați (nu de litigiu);

 

Crearea și punerea la dispoziție de proceduri și reguli create și adaptate specificului activității pentru gestionarea anumitor informații;

 

Prelucrări dosare contabile în vederea arhivării/depozitării (îndosariere);

 

Activități suport pentru gestiune (recepționarea bunurilor, întocmirea documentelor justificative aferente);

 

Asistarea firmei la diverse controale financiar-contabile, de personal programate;

 

Suport pentru servicii de sănătate și securitate în muncă;