- Back Office
Bancare:
- Efectuarea plăților bancare prin internet-banking;
- Negocierea celor mai bune comisioane;
Comerciale – relații cu terții:
- Transmiterea de informații financiar-contabile;
- Comunicarea obligațiilor de plată și scadența acestora;
Contabilitate primară:
- Întocmirea documentelor de contabilitate primară;
Declarative:
- Întocmirea și depunerea în termenul legal a declarațiilor fiscale;
Politici și proceduri contabile:
- Suport pentru întocmirea politicilor și procedurilor contabile;
Statistice:
- Transmiterea datelor statistice;
Personal/Resurse umane:
- Întocmirea Regulamentului de ordine interioară;
- Întocmirea organigramei firmei;
- Întocmirea fișelor de post;
- Comunicări la angajați (nu de litigiu);
Crearea și punerea la dispoziție de proceduri și reguli create și adaptate specificului activității pentru gestionarea anumitor informații;
Prelucrări dosare contabile în vederea arhivării/depozitării (îndosariere);
Activități suport pentru gestiune (recepționarea bunurilor, întocmirea documentelor justificative aferente);
Asistarea firmei la diverse controale financiar-contabile, de personal programate;
Suport pentru servicii de sănătate și securitate în muncă;