Front-Office si Back-Office

Leider ist der Eintrag nur auf Rumänisch verfügbar. Der Inhalt wird unten in einer verfügbaren Sprache angezeigt. Klicken Sie auf den Link, um die aktuelle Sprache zu ändern.

  • Secretariat;
    • Intocmirea si tinerea la zi a registrului de intrari – iesiri;
    • Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei;
    • Ridicarea si expedierea corespondentei;
    • Tinerea registrelor de control;
    • Preluarea apelurilor telefonice;
    • Tehnoredactarea de documente;
    • Asigurarea traducerii documentelor in una din urmatoarele limbi: romana, engleza, italiana, spaniola, franceza, germana, maghiara;
    • Scanarea si/sau xeroxarea documentelor;
    • Intocmirea si transmiterea adreselor de comunicare comerciale (nu de negociere comerciala).
  • Asistarea firmei la controale financiar-contabile, de personal – Control inopinat;
  • Evidenta relatiilor comerciale;
  • Gestionarea derularii relatiilor comerciale cu tertii;
  • Comunicarea obligatiilor de plata si scadenta acestora;
  • Optimizarea, sistematizarea relatiilor cu tertii;
  • Selectarea optima si economica a furnizorilor de utilitati (internet, telefonie mobila, telefonie fixa, intretinere IT hardware – software);
  • Optimizarea consumabilelor – achizitionarea la pachet pentru mai multi CLIENTI pentru reducerea costurilor;
  • Crearea si punerea la dispozitie a unor proceduri si reguli create si adaptate specificului activitatii pentru gestionarea anumitor informatii.

Pentru orice problema, intrebare, nelamurire pe care o aveti ne puteti contacta:
telefonic, la unul din numerele:

Secretariat:

  • 0264442521 (fix)
  • 0264418193 (fix)
  • 0364402700 (fix)
  • 0364402703 (fix)

e-mail:

  • Contabilitate: contabilitate@mdm.ro

Totodata va stam la dispozitie si la biroul nostru din Cluj-Napoca, 400117, Calea Dorobantilor, nr. 53, etj.I, de luni pana vineri, intre orele 8:00-16:15.