Front-Office si Back-Office

Sorry, this entry is only available in Romanian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

  • Secretariat;
    • Intocmirea si tinerea la zi a registrului de intrari – iesiri;
    • Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei;
    • Ridicarea si expedierea corespondentei;
    • Tinerea registrelor de control;
    • Preluarea apelurilor telefonice;
    • Tehnoredactarea de documente;
    • Asigurarea traducerii documentelor in una din urmatoarele limbi: romana, engleza, italiana, spaniola, franceza, germana, maghiara;
    • Scanarea si/sau xeroxarea documentelor;
    • Intocmirea si transmiterea adreselor de comunicare comerciale (nu de negociere comerciala).
  • Asistarea firmei la controale financiar-contabile, de personal – Control inopinat;
  • Evidenta relatiilor comerciale;
  • Gestionarea derularii relatiilor comerciale cu tertii;
  • Comunicarea obligatiilor de plata si scadenta acestora;
  • Optimizarea, sistematizarea relatiilor cu tertii;
  • Selectarea optima si economica a furnizorilor de utilitati (internet, telefonie mobila, telefonie fixa, intretinere IT hardware – software);
  • Optimizarea consumabilelor – achizitionarea la pachet pentru mai multi CLIENTI pentru reducerea costurilor;
  • Crearea si punerea la dispozitie a unor proceduri si reguli create si adaptate specificului activitatii pentru gestionarea anumitor informatii.

Pentru orice problema, intrebare, nelamurire pe care o aveti ne puteti contacta:
telefonic, la unul din numerele:

Secretariat:

  • 0264442521 (fix)
  • 0264418193 (fix)
  • 0364402700 (fix)
  • 0364402703 (fix)

e-mail:

  • Contabilitate: contabilitate@mdm.ro

Totodata va stam la dispozitie si la biroul nostru din Cluj-Napoca, 400117, Calea Dorobantilor, nr. 53, etj.I, de luni pana vineri, intre orele 8:00-16:15.